E-E-A-T

Strona główna >> Ścieżka twórcy >> Content >> E-E-A-T

Napis E-E-A-T Fundament Wiarygodnych Treści,  oraz ręka wkładająca drewniany klocek z napisem „TRUST” w puste miejsce między innymi klockami – symbol budowania zaufania jako brakującego elementu wiarygodnych treści.

Google ocenia nie tylko, co piszesz, ale też kto za tym stoi. Dlatego tak ważne są: doświadczenie, ekspertyza, autorytet i wiarygodność.


Fundament wiarygodnych treści

E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) to zestaw zasad, według których Google ocenia jakość treści. To nie tylko algorytmy, ale także realne zaufanie odbiorców. Jeśli pokażesz swoje doświadczenie i wiedzę, odbiorca chętniej zaufa Twoim poradom i wróci po więcej.


E-E-A-T w praktyce – od autora do źródeł

  • Doświadczenie -dziel się przykładami, praktyką, case studies.
  • Ekspertyza – pokaż wiedzę popartą faktami i źródłami.
  • Autorytet – buduj profil autora, referencje, publikacje.
  • Wiarygodność – zadbaj o transparentność, źródła i bezpieczeństwo strony.
  • Aktualność – regularnie uzupełniaj treści i sprawdzaj dane.
  • Spójność – komunikuj jednym głosem w różnych kanałach.

E-E-A-T dla Ciebie, jeśli…

  • chcesz, by Twoje treści zdobywały lepsze pozycje w Google,
  • tworzysz materiały eksperckie i edukacyjne,
  • budujesz markę osobistą opartą na wiedzy i praktyce,
  • zależy Ci na zaufaniu odbiorców i długofalowych efektach.
Przewijanie do góry