Do SEO i analityki

Strona główna >> Ścieżka twórcy >> Narzędzia >> Do SEO i analityki

Ciemne tło przypominające tablicę, na którym narysowane są białe trybiki z opisami „keywords”, „strategy”, „marketing” i „social media”, napędzające żółty centralny trybik – symboliczny obraz działania mechanizmu SEO; na środku zdjęcia napis „Narzędzia do SEO i analityki. Zobacz, jak działa Twój blog”.

Od podstawowych raportów po zaawansowane analizy. Dzięki nim dowiesz się, co przyciąga czytelników i jak poprawić widoczność swoich treści.


Zobacz jak działa Twój blog

Jeśli chcesz, żeby Twoje treści były widoczne w Google, potrzebujesz narzędzi, które pokazują fakty: kto Cię czyta, skąd trafia na stronę i co robi po wejściu. Analityka to podstawa świadomego blogowania. Pozwala działać nie na intuicję, ale na liczby i realne efekty.


Narzędzia do SEO i analityki w praktyce

  • Google Analytics (GA4) – pełny obraz ruchu i zachowań użytkowników.
  • Google Search Console – monitorowanie widoczności i indeksacji treści.
  • Ahrefs – analiza słów kluczowych, linków i konkurencji.
  • Ubersuggest – proste narzędzie SEO dla początkujących.
  • SEMrush – kompleksowe raporty o widoczności i działaniach konkurencji.

Narzędzia do SEO i analityki dla Ciebie, jeśli…

  • chcesz sprawdzić, które treści naprawdę działają,
  • szukasz słów kluczowych i inspiracji do nowych artykułów,
  • chcesz zrozumieć, jak Google widzi Twoją stronę,
  • potrzebujesz analiz, które pokażą Ci, jak pokonać konkurencję.
Przewijanie do góry